середу, 11 червня 2014 р.

МОДУЛЬ 11. Рефлексія
У цьому Модулі ми поділилися з іншими учасниками тренінгу створеними Планами вивчення теми, а також основними документами Портфоліо. Після перегляду та доопрацювання складових нашого Портфоліо ми з’ясували, в чому переваги процесу ознайомлення всіх учасників тренінгу з роботами інших та як подібна вправа може допомогти у навчанні учнів. Дякую за змістовні та цікаві курси.
МОДУЛЬ 10. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме… - процес навчання має бути добре організованим; - у класі, в якому панує справжнє особистісно-орієнтоване навчання, учитель уважно прислухається до того, що говорять учні, спостерігає за їх роботою; - ролі вчителя та учнів у навчальному процесі базується на навчальних потребах учнів. Потім ми створили документ (публікацію) для фасилітації навчання учнів, які виконуватимуть проекти. Розробили інструкції з даної теми.

вівторок, 10 червня 2014 р.

МОДУЛЬ 9. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів. Учні мають бути активним у власному навчанні; учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст; процес ; навчальне середовище. Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів; задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
МОДУЛЬ 8. Рефлексія 
 Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
  •  яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес;
  •   як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей;
  •   продумувати порядок критеріїв оцінювання;
  •   проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.
Особливо сподобалась бібліотека шаблонів, яка містить величезний банк інформації, з якого однозначно можна обрати форму оцінювання для будь-якого етапу свого проекту.
МОДУЛЬ 7. Рефлексія
У даному модулі я з'ясувала, як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для:
створення прикладу учнівської роботи;
уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання;
як забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт.
Прикладами таких засобів для учнівських проектів є:
презентації – для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інші ресурси;
публікації – для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів, підсилені за допомогою зображень, графіків та діаграм;
вікі – для текстових повідомлень, що розміщаються в Інтернеті, та які можуть змінювати та спільно редагувати декілька людей;
блоґи – для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів.

пʼятницю, 6 червня 2014 р.

МОДУЛЬ 6. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у навчання моїх учнів, а саме:
-вміння заповнювати документи для використання проектних робіт на сайтах;
-оформлювати дозволи на використання учнівських проектних робіт за згодою батьків.
-спілкування з іншими за межами классу, в інтерактивному обговоренні, он-лайн опитуванні.
ділитися своїми думками, ідеями та проектами з іншими;
- створювати спільні вікі-статті, які складаються з декількох вікі-сторінок;
- створювати лінійні веб-документи, наприклад, блоги тощо.
МОДУЛЬ 5. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів. Я зрозуміла, як можна використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів та яким чином забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів. Інтернет може бути потужнім інструментом для проведення досліджень. Майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті. Список використаних ресурсів має бути створений для учнів усіх вікових категорій у різних форматах. Учнів потрібно навчати критичному оцінюванню веб-ресурсів. На модулі дізналася про авторські права.